štvrtok, 27. júna 2013

Staré kolo, dobré kolo :)

Ahojte,

aj vy tak milujete staré veci ako ja?
Ja V É É É É É Ľ M I I I I I I I I I I I !!!!!!!!

Nielenže ma k tomu nepriamo viedla babička a celkovo som v 90% jak jej kópia, ale keď mne sa tie "moderné veci" zdajú tak bez ducha... Nevravím, že všetko :) predsa sama študujem na dizajne...a viem, že  dnes je veľmi ťažké niečo nie len obhájiť ale aj presadiť... a tak si vo voľnom čase užívam staré nábytky, skrine, domy, vintage, sekáčiky a podobne super veci :)

Už niekoľko rokov doma fňukám. že chcem starý bicykel, lebo tie horské ma proste nebavia... Až keď mi asi 3 roky dozadu mamka spomenula, že jeden taký krásavec je odstavený a prachom obsypaný v pivnici na druhej strane nášho mesta.

Keď som pred rokom bola v Prahe odprisahala som si, že to je proste znamenie a ja ten starý bicykel z babkinej pivnice musím už dať do pohybu, oprášiť a vidieť ho zas sa smiať. Mestá ako Praha, Viedeň a podobné, si to priam pýtajú. A mne to nedalo sa tohto sna vzdať.
Rovnako ma nadchlo keď som všade po svojom príchode minulého roka v septembri videla po Bratislave (!)  nálepky I BIKE BA, obchody so starými bicyklíkmi , potlače na taškách, tričkách NO SIEDME NEBO, pre mňa!

Ako vidieť bicykel je dosť vysoký a ja mám 163 cm...a sedanka nejde dať nižšie... a celkovo ten štýl bicyklovania je iný... a tak mám už prvé úspešne pády po lúke za sebou, hehe! :)



Našich som už pol roka  psychicky pripravovala na jeho vydolovanie z haldy starých vecí a následného odvozu na chatu, kde som si ho plánovala zveľaďovať.

A tak sa aj stalo :) Je hotový, ako nový ,môj a pripravený na leto!



Takto som si ho pomaličky zveľaďovala, opravovala, umývala, čistila, a spojazdňovala.

Na zadnej časti mám pripevnený starý staručký košík, s ktorým ešte môj oco behal v plienke po lese a zbieral dubáčiky.
Je to šťastný košíček, naozaj prináša šťastie :)
Ja v ňom budem nosiť "nákupy", kvietky a tak podobne :)


Neskôr som sa bola prejsť po Bratislave, až som nasadla na 63 a išla smer Ikea, kde som si kúpila tento košíček na zadnú stranu bicykla :)
Alebo na jahôdky ;)


Môj 30 ročný krásavec.
Pripevnila som mu dopredu košíček, je to klasický košík na dekoráciu do domu, ale obohatila som ho o sádrové srdiečko a dorobila úchytky :)













P.S:-Prídem si jak taký recyklátor, veľmi veľa vecí takto dávam dokopy, obnovujem a vdychujem nový život... proste to milujem :).

A čo vy, tiež máte radi/ rady staré veci?
Chystáte si aj vy zaobstarať nový/ starý bike? :) Ak áno prečo? :)

Teším sa na Vaše reakcie ,


Vaša Merry.


11 komentárov:

  1. Taktiež zbožňujem takéto veci, snažím sa si takým spôsobom a zariadiť izbu a podobne. :) Čiže tvoj novo-starý bicykel obdivujem..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Majka krásny je :) veľmi si šikovná.ja som síce neni na také vintage veci,ale k tebe sa dokonale hodí a naozaj si si ho "vytuningovala" :-p (a krásne fotky s tými makmi)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. závidím ti ho :) tiež chcem bajsikl a podobný som našla novučičký v obchode. žiaľ ale 189 eur je na mňa dosť a keďže som dostala na vianoce zrkadlovku, nechcem teraz škemrať o bicykel :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem tvoje príspevky normálne vedia vyčariť úsmev na tvári :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež patrím k milovníkom starých vecí, raz bude môj dom vyzerať ako obchod so starožitnosťami :-D asi aj preto tak milujem fotky tvojej izby, ten nábytok je skvelý.
    kedysi som mala v izbe nábytok po babke a dedkovi. bola to kedysi ich izba a ja som ho nechcela dať preč, opravila som, čo sa dalo a bolo. jedného dňa som prišla po týždni z BA domov a vedľa v miestnosti ma čakal nový nábytok (so slovami, že keď už som si tam spravila izbu, tak nebudem tam mať taký hnusný starý nábytok, wtf, čo je na ňom hnusné?), zachránila som aspoň starý toaletný stolík, hosi sa mi už do izby vôbec nehodil. keď som si kúpila novú posteľ, muselo ísť preč aj to, čo do dnes hrozne ľutujem :-(
    mimochodom, na takom bicykli jazdil aj môj dedko, aj mal rovnakú farbu. ja sama jazdím na staručkej Liberte, lebo z horského som už akosi vyrástla a dobrovoľne bez mučenia som sa ho vzdala v prospech mojej polovičky :-) keďže už má nejakých 16 rokov, už sa obzerám po nejakom novom, teraz predávajú aj krásne retro kúsky, jeden som si už v Hlohovci obkukávala minule :-) na povale máme už bohužiaľ len moju detskú oranžovú Esku, takže tá mi asi moc nepomôže :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. baby ste skvelé! ďakujem vám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty vlasy!Oficiálně jsem zamilovaná do tebe (:D) a tvého blogu,krása:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi ťa sklamem chystám iný look... zmenu :) ale ďakujem

      Odstrániť
  8. Krásny bicykel!!!!!!!!!! aj ty celá :D

    OdpovedaťOdstrániť