nedeľa, 28. júla 2013

Osviežujúci BIO shake z chládku domova :)

Ahojte,

po mojom príspevku o sirupe, som sa rozhodla, po dobrých ohlasoch urobiť zase raz nejaký, s radou,ideou alebo nejakým dobrým tipom :)

Keďže vonku máme africké leto,neuveriteľných 40 degrees "huráááá"...
 A človek by najradšej sedel celé dni v bazéne s dobrým studeným nápojom v ruke.

Mne osobne dochádza vzduch len pri prejdení do preklimatizovanej zóny obchodov....
Vždy si obarím hrdlo, príliš studenými nápojmi...

Dám vám sem jednoduchý návod na prípravu letného BIO shake-u z pohodlíčka a hlavne chládku vášho domova,bytu, chaty, hotela a podobne :)

Budete potrebovať:
  1.                                Ovocie (ľubovoľne)
  2.                                 Mlieko
  3.                                 Lístok z mäty
  4.                                 Cukrárenskú čokoládu (alebo hocijakú inú) nadrobno podrvenú
  5.                                 Mixér
  6.                                 Ľad


Postup:
Je veľmi jednoduchý a rýchly.
Umyté ovocíčko- ja osobne som volila buď jahody, maliny alebo čerešne- si rozmixujete v mixéri, prípadne pridáte trošku cukru- ja používam v prípade núdze vanilínový cukor.
Potom do rozmixovanej hmoty pridáte mlieko (ak nelúbite,nemusíte),Ja dávam asi 1dcl do 1 nápoju,pre jednu osobu. Mlieko vám hmotu zjemní a dodá jej chuťový šmrnc ;) šmrnc shake-u.
Nalejeme zmes do pohára, navrch dáme ľad, čokoládu a lístky z mäty.

Pred pitím je najlepšie nápoj celý premiešať :)

:) DONE

pomiešame:

Po pridaní mlieka:
A poriadne premiešame dokopy:


A už len prelejeme a dozdobíme.


čokoláda
mäta
ľad





A už len Vám zostáva, si niekde sadnúť, zrelaxovať sa, oddýchnuťsi  v chládku, napr. pozerajúc von z okna a sediac na parapete ako mačka :)







Peknú oddychovú nedeľu prajem,

hlavne veľa pite! :)







Vaša  M.
























1 komentár:

  1. Super recept :) nieco podobne som uz robila ale nenapadlo mi dat tam cokoladu :) super je aj ked si zmixujes jahody s cukrom a das zamrazit potom budes mat nieco ako dren :))

    OdpovedaťOdstrániť