piatok, 7. februára 2014

Merry, where are you ?!


HELLO everybody,


žijem, dýcham, som !!! (už to píšem asi v každom poste, úvodom :D :D :D).

Zase ma požral semester, skúškové a všetky tieto hardcore srandy ohľadom školy... ani do práce som nestíhala chodiť a namiesto hlavy som mala knihu veľkú ako encyklopédia :/ :D a vyzerám teraz jak keby ma tá škola vydávila... a prázdniny?? fuh to ja na výške asi fakt, že nikdy nespoznám :D :D :/ ach.

Nebudem tu vypisovať, ako som si žila, lebo bol to jeden kolobeh rodina- práca-škola- skúšky- sťahovanie- kamaráti.
Nesťažujem si, je mi sjup dupr :) Dúfam, že aj vám :)


Presťahovala som sa z bytu na internát, je to zmena, ale teším sa z nej. Milujem zmeny a nové skúsenosti ( i keď na intráku som už žila.. :) ).
Som 80% času bez internetu a v celku som aj za to rada :)

Tí, čo ma sledujú na FCB, vedia, že som bola zavolaná na fotenie, o kt. sa zmienim v ďalšom poste :). Spoznala som veeeeeeľaaaaa zaujímavých ľudí a oprášila staré priateľstvá.

Taktiež som sa zapojila do zdiľačky, "Móda slovenských a českých ulíc" , pozrieť si ma môžete na týchto dvoch odkazoch : TU a TU




Konečne som si kúpila nový iPhoník. Milujem bielu techniku.

Pár dôvodov,prečo sa na 4.tom v Karlovej svietilo dni noci... In progress ale výsledok a ohodnotenie, stálo za to :)


Tričko mám od úžasnej a mňa fascinujúcej baby, blogerky Melisy Minca(Meow NEKI NEKO)




Posledná fotka mojej izby na byte, bye bye.

Zašla som si do Tezenis a skoro mi cvrklo keď som zbadala tieto mega krásne "motýlie krídla" awww!


 Hej hej, aj mne už lezú hore krkom beanie čiapky, ako zle strávený obed...
Ale tak ja si na nich fičím už trištvrte roka a asi aj stále budem, pokiaľ ma neomrzia, čo tam po komercii, nosím čo sa páči mne :) 
Fotku nájdete aj u Miška na instagrame " Dear Friends"lebo v skupine DF na FCB




Review winter cap


Milujem ich, zajačiky alebo čo to je, proste milujem takéto papučky 

Zapáčila sa mi kombinácia street a ležérnosti

Našla som konečne matný lak 

Nik nie je dokonalý a ani ja. Copíkmi si odburávam dlhoročné komplexy z odstávajúcich uší...ala dumbo, seriózne... Začínam si zvykať.

Chcela som si vyrastence na hlave nechať, ale po pol roku ma proste omrzeli... 

Zaobstarala som si ďalšie creepery
Taktiež aj Nike AIR MAX a
Semišové legíny

A aj Najkrajší syntetický kožuch ever
ako aj "W" koženku s vybíjanými ramenami

A abnormálne nádherný veľký látkový klobúk 

Moju kreditku to natoľko zabolelo, že som ju stratila a včerajší deň som strávila jej blokovaním a nahlasovaním a riešením novej... :/ Nemala ma asi rada ,mrcha.


Včera mi len tak zavolal známy, že nech si prídem po neskorého mikuláša...Vtedy ma nenapadlo o čo ide a že Známy rušil predajňu...
Obdaril ma asi 10 kilami kozmetiky a voňaviek... :D
A vraj to je len prvá várka.

GOD DAMN!! Meow!!!!
Hej, presne som sa práve stala závislákom na kozmetike a to som nikdy za ňou nejak extra nešalela a neporopagovala ju.
To je život :P :D žijem si dievčenský sen :D


Snažím sa žiť trošku zdravšie 
(v práci)



Pomaly sa mi darí schudnúť na váhu akú dlho chcem.
Lenže schudnúť nie je taký problém ako si váhu udržať a preto, to robím pomaly a postupne, pri čom si zvykám na pohyb, zdravé jedlo, pravidelné jedenie a podobne.

Nechcem zase ďalší "JOJO efekt"...
A ako vidieť na mojom bruchu, treba ho zrysovať, jemne, pekne, žensky.
:)


V ďaľšom poste teda uvidíte moje druhé fotenie v živote.
Predstavím Vám aj sper fotografku, určite sa máte na čo tešiť :),



Vaša    M  E  R  R  Y.






























17 komentárov:

  1. jsi krásná :) a ty matný nehty jsou supeer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jé super článek, konečně, už jsem myslela, že se dalšího ani nedočkám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš to doma krásné a sama jsi ještě krásnější.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kreditka a bankomatna karta je rozdiel, nemylis si to trocha?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Očividne. Aj keď po pravde neviem jaký je v nich rozdiel, (budem za tupca :D ).... ale ľudia okolo mňa to používajú ako "kreditka" takže žijem v omyle zjavne :D :D :D :D a vôbec ma to netrápi.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. V Bratislave- OC Slimák :) obchod pre nechtový dizajn :)

      Odstrániť
  7. vyzerať ako ty by mi vôbec nevadilo
    super štýl vlasy všetko top, s Deni ste naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento look s blond vlasmi a dokonalou linkou ti strašne pristane! :O

    http://xobeautylish.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. urob si ask, nechceš,????? :)
    http://ask.fm/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som si aj myslela, že som ťa v tej karlovke už videla a tiež som konečne našla čierny, matný a zamilovala som si ho. :)

    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kolik ted vazis a kolik je tvoje vysnena vaha?:))))

    OdpovedaťOdstrániť