piatok, 13. júna 2014

all BLACK everything

To je už 13. a ešte aj piatok?
Nieže by som bola poverčivá, len mám pocit, že ňou začnem byť :-O .

Prečo mi dni v Nitre ubiehajú rýchlejšie, ako dni v Bratislave ?!
Mhm, občas si prajem aby deň mal 48 hodín a nie len 24.

RETRO sa nám neČAKANE vrátilo opäť do trendu ( čo sme si už všetci stihli všimnúť) a ja si aspoň ľahšie plním sny, tie nákupné.
Prehrabala som snáď všetky mne dostupné blšáky, bazáry, obchody a pivnice a nakoniec som retro košík našla v H&M.
Tak som si na ňom poskladala fit.


Aááá mimochodom, mám "nové" vlasy- konečne biely odtieň :)




( fotka, ktorá zhŕňa moje dnešné pocity )
.
.
.
.
.



Mám na sebe:

TOP- 2nd hand
SUKŇA- NY
SANDÁLKY- H&M DIVIDED
KOŠÍK- H&M DIVIDED





A aký máte vy piatok 13.teho? :)



Vaša  M  E  R  R  Y.




6 komentárov:

  1. pekný post (:
    inak mohla by si poradiť sekáče v NR, ja som zatiaľ našla len dva, v jednom boli skvelé-ultralacné veci, ale myslím, že keď si tam ,,domáca" ;) určite mi vieš poradiť nejaké ďalšie sekáče :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to sluší :) a má zajímavé boty, vypadá to na fotkách, jako bys téměř žádné neměla :D lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný outfit! :) Si strašne krásna :)))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hrozně ti to zase sluší, ty jsi tak nádherná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása :) ja som piatok 13. strávila na Liptove s kamošmi a bolo mi super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a prečo už nepíšeš ceny? :(

    OdpovedaťOdstrániť