piatok, 27. júna 2014

DIY 90's Tattoo Choker Necklace

Som dieťa 90´ rokov!!!
Zas tu máme ďalší tzv "COMEBACK" v trendoch/ móde/ doplnkoch.
90´ roky sú proste trendy a proste sa tento rok "nosia" a pre moju vekovú kategóriu aj dosť blízke a tým aj osobnejšie, ale aj o to viac kontroverznejšie.


Milujem ten pocit.
Vždy hľadám viac možností.
Jednou z nich je aj Hand-made/ DIY/ proste tá možnosť, kedy si jednoducho sama niečo vyrobím.
Preto som sa aj rozhodla študovať dizajn / produktový dizajn.



Pripravila som pre Vás jednoduchý D I Y na
                                                                       
                                                                                    " Tattoo Choker necklace".

                                      Ja som ho hrozne moc milovala ako decko,
                                      nosila som ho až kým sa mi doslova nerozpadol :).

Ja osobne sa moc na ten výrazný, čierny ( a to som brutálny milovník čiernej!) náhrdelník moc necítim.
Asi som si túto chuť vybila v detstve.

A preto som si vyrobila tento, TRANSPARENTNÝ:) :3


Na Vás je aký si vyrobíte vy :)
Môžete si urobiť čierny, biely, žltý,zelený... môžete kombinovať farby.


POSTUP:
  • Vlastne robiť to môžete z akej "niti" chcete- z klasickej niti / drôtiku/ silikónovej niti/ tenkej gumy/ /ale naj by bol  nilón/ silón.... Ale je to na vás.
  • Odstrihnite si primeranú dĺžku (naj okolo 100-120cm). 
  • Ďalej máte "obrázkový postup " 




Šedou je znázornený predchádzajúci krok (I.),
 červenou je znázornený nový krok (II.) -vlastne len zrkadlový k prvému kroku :).

A pokračujete ...
až pokiaľ nebudete mať dosť :).

Ta dááá :)


...
Na krk...
                  alebo

                          na ruku :)



.......................


Veľa šťastia :)









13 komentárov:

  1. jéé, ten jsem milovala! :D a musím uznat, že transparentní je 100x hezčí! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. transpertny je ovela krajsi, vkusnejsi :) sikovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fantázia!!! to určite vyskúšam...aj keď s čiernou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všade som sa to snažila zohnať ale zatiaľ som nenašla ... Keď som si pozrela čo maš nove a ty si dala DIY ako na to myslela som že od šťastia umrieeem. Ďaaakujeem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Viem, že píšem druhý koment, ale kde si zohnala tú ,,niť´´? Ja ju neviem zohnať v žiadnom obchode. :(


    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čosi, vôbec nevadí. :) skús Hobby obchodíky, Da Vinci. a podobne :) silon si kup :)

      Odstrániť
  6. Wow super návod! Diy na tattoo choker som ešte nikde nevidela. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aký materiál si použila ty ? :) a ako mám náhrdelník zakončiť ?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Váu je nádherný! Kde si zohnala tie nitky? Teda ten nilon či čo.
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť