utorok, 10. júna 2014

SMELL like TEEN SPIRIT

Ja sa priznám..
Toto teplo mi upieklo mozog, ale úplne- nabetón.
Najradšej by som sa kamsi zahrabala a ostala tam až do jesene, bleah.

Jak sú tieto horúčavy, neviem čo na seba... Doparoma!


Nikdy som nejak uprene nesledovala módu ( v zmysle - čo je IN / čo je COOL/ čo sa teraz NOSÍ)a hlavne nenosila to, čo polovica mojej generácie.

Mala som neustále nutkanie sa "odlišovať". Ale to ste už asi stotisíc krát počuli :).
Lenže, ako som staršia, mám zo seba pocit, že sa nachádzam presne tam, nad čím som kedysi ohŕňala nosom a čo som nemala rada. Nosím výhradne len pár farieb a upadám do šedosti tohto sveta.

Dnes, je ťažko povedať, čo je pekné a čo nie. Čo je pekná móda a čo nie.

Ja osobne, rešpektujem každého vkus, je to pre mňa čosi osobné, ako -vyjadrenie sa.

Mne sa začal páčiť ten "babičkovský" trend. Neviem, je mi veľmi pohodlný a aj môjmu oku lahodí. Možno aj preto, že mi to pripomína moju babinu, ktorá vždy chodila šik - jednoducho a krásne elegantne nahodená. I don´t know.

A možno je to len akási moja etapa, ktorou si potrebujem prejsť.







Každopádne si asi každý z Vás všimol "boom" Birkenstock" sandál.
A tu nastáva tá otázka: áno/nie???
Ja osobne, som sa strašne tomuto trendu potešila.
Ako som spomínala aj v predchádzajúcom poste, vždy som mala akési komplexy z detstva z tejto obuvi. Veď azda každý zažil výsmech za "orto obuv", či už na svojej koži alebo bol svedkom niečoho takého. Ale človek si moc nepomôže, keď má z toho ťažkosti v podobe neskutočných bolestí chrbtice a nôh.
Naozaj fandím tomuto novému trendu, ktorý možno mnoho z Vás radí do skupiny "škaredých módnych trendov", až asexuálnych.
Naozaj oceňujem, že móda konečne prináša niečo, možno nie tak sexy a dychberúce, ale konečne zdraviu prospešné.
Veď nemáme tu tých síce "sexy" no zdravie poškodzujúcich módnych trendov až- až ? ;)




Uletela som si za posledný týždeň riadne na H&M obuvi :
  • X sandálky nájdete TU
  • čierne SANDÁLKY  TU
  • a fake Birkenstock 
















Mám na sebe
  • Retro šilt - 2nd hand
  • NIRVANA tričko, z Kanady od kamaráta
  • H&M nohavice z minuloročnej letnej sezóny
  • H&M sandálky ala fake Birkenstock



Ako sa Vám páči / nepáči tento trend ? :)







Vaša   M  E  R  R  Y.







15 komentárov:

  1. aj crocsy su zdraviu prospesne ale nikto ich nenosi na von medzi ludi, ja by som ponechala tieto slapky matfyzakom a lekarkam. ty a kopec dalsich blogeriek sa mozno citite cool, ale pravdepodobne vacsina ludi, ktori nesleudju trendy vas budu mat za podivinov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúha, no ja práveže vídam veľa ľudí, kt. ich nosia- dokonca som dnes videla aj jedného nemenovaného slov. herca v nich :-O .
      A po pravde, význam môjho príspevku bol skôr v tom, že nejde o to byť "cool" alebo čo, naopak budem ako si ty povedala, pre vás pokojne podivín, ale aspoň ma konečne nebudú bolieť chodidlá a chrbtica :)

      Odstrániť
    2. ja som to skor pochopila tak, ze sa ti to paci a beries iba ako plus , ze je to zdrave nie ?.)

      Odstrániť
  2. Hore pises že nesledujes módu a hneď na to pises ako sa tesis že sú v móde tie topánky ktoré nosí pol republiky? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prosimta tie sandalky co mas obute na fotkach si kupovala v avione? a teraz niekedy alebo uz davnejsie? :) vdaka za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale v eurovei nie je divided alebo sa mylim ? :)

      Odstrániť
    2. :) DIVIDED, máš v každom H&M, len je rozdieľ aký veľký sortiment. Napr v Avione je najväčší DIVIDED. A v Eurovei je zase špeci HOME H&M :)

      Odstrániť
  4. Ja nemam problem, chcela som v takych ist minule von ale frajer ma poslal prezut sa ze to je uplne hrozne. :I

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty sandálky jsou supeeer! :))


    http://fashion-istheanswer.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super! strašne sa mi páči tn crop top (taký malý rebel si :D) + gace a šiltovka..supiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja zastávam ten názor, že nech si každý nosí čo chce, nech ľudia (na)sledujú trendy, nech sú originálni, nech si idú svoje, ale nepochopím ako môžeš napísať, že lacné "orto topánky" z hm sú zdraviu prospešné, keby si ich mala zo zdravotníckych tak to pochopím, pretože tam sa vytvárajú asi za iným účelom a vtedy by to tvrdenie bolo viac adekvátne, ale takto.. :) neber to ako nejaký hate len ako vyjadrenie názoru a postreh :)

    OdpovedaťOdstrániť