piatok, 6. júna 2014

WHO the fuck is CHANEL?

Som oveľa častejšie doma (v Nitre), ako v Bratislave, a tak mám popri učení čas aj na iné veci.
Keďže mám ešte stále skúškové a nedá sa celé dni sedieť len a len nad skriptami, robím si taký relaxo- oddych.

Rada si ľahnem na posteľ,vyložím si nohy, urobím si nejaký dobrý zdravý drink a pustím dobrý film.
Keďže som budúci dizajnér a dizajn sa nevzťahuje striktne len na produkty/ transport/ interiér/ grafiku etc, ale dizajn je vlastne všade okolo nás, považujem za takú moju osobnú nutnosť, trošku sa vyznať v histórii módy- ako takej. Akosi mi nestačí, mať v celku prehľad len v historii dejín ľudstva/ umenia/ a dizajnu ( produktov).

V poslednom čase som si prešla azda všetky filmy o známych návrhároch a móde samotnej. Pozháňala plno kníh a literatúry. Je to "nebe", pre moje ženské srdce.

Pre mňa určite ženou žien je Coco CHANEL, a tak vzniklo aj moje tričko. Samozrejme, je  DIY :).

Každý z vás, by to určite jednoducho zvládol.
Dá sa to aj jednoducho - že s to vytlačíte na nažehlovací papier a nažehlíte.
Ja osobne som volila tento postup, nakoľko mám doma fixy na TEXTIL.

"Trik" spočíva v tom, že :

  • Vytlačíte si symbol -> Vystrihnete -> Priložíte ( prilepíte žltou papierovou páskou) -> Podložíte novinami (aby sa vám farba zbytočne nepretlačila na druhú stranu) -> Už len obtiahnete a vyfarbíte podľa svojho gusta

Keďže ide leto, trošku som potrebovala niečo vymyslieť s vlasmi, nejak"oživiť".
Áno, áno- je to jak droga!

A tak som si hodila farbu na vlasy. Vzniklo z toho toto :-O. Môžete si pozrieť aj moje OOTD.
" All H&M everything "



sandálky sú z kože a sú jak pohodlné tak aj účelné pre ľudí môjho "druhu" :)
Od jakživa mám problémy s nohami.
Bohužiaľ, mám ploché nohy a celý život bojujem s bolesťami, ktoré mi to prináša a zároveň zafixovanou hanbou, že som odkázaná nosiť orto obuv.

Vďaka tejto novej kolekcii, som moju "hanbu" mohla veselo odhodiť.
:)




nové nechtíky <3











Vaša   M  E  R  R  Y :)







3 komentáre:

  1. tričko super, ale strašně se mi líbí sandálky!:)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavè nechtíky, peknè fotky. ;-)

    http://youtu.be/6CKALPh6BSY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najkrajšie maš vlasky :) ten nahrdelník krasny a YSL uhm <3 ^_^

    http://victoriamerlot.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť