utorok, 22. júla 2014

LEVANDUĽOVÝ utorok

Dostala som prvú ponuku, vďaka blogovaniu :)
Nie je to nič veľké, ale teším sa z toho a beriem to ako progress.
Budem Vás o tom čoskoro určite informovať :)

Taktiež som sa konečne už dohodla a urobila si čas na fotenie aj s niekym iným a inými fotografmi, než som ja sama.
Takže sa môžete tešiť aj na nové nápady a zábery.



Včera sa ku mne dostali VERSACE šaty, jednoduché & elegantné. Najradšej by som v nich aj spala. Spojenie jendoduchej elegancie a pohodlnosti, no čo môže byť viac???

Keďže už nejaký čas nenosím nadpojené vlasy a oddychujú mi v komode a dobre viete, že naposledy som ich zafarbila na fialovo, čo som už dlhšie chcela.
A tak, nedalo mi spávať, to vysnené "ombre" ala namočené končeky ....




Mám na sebe:
VERSACE šaty
H&M topánky
Klobúk je z druhej ruky
H&M retro košíček


Môj fit nájdete aj na LOOKBOOKU
............







Tak môj utorok je vo vôni dažďa a levandule.
A Váš ? 

P.S.- Ďakujem Bea :) .
:)





Vaša    M  E  R  R  Y .










8 komentárov:

  1. Wau! Šaty jsou super :-) gratuluju k první spolupráci
    Tvoje vlasy jsou skvělé! Ty konce jsou úžasné :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkné šaty.:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásne a gratulujem k spolupráci! :)

    http://fairytaletea.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja ťa tak zbožňujem :) gratulujem k spolupraci :)
    www.rebelinyourheart.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný fit :) milujem levandule
    http://simonechanell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vlasy super, topánky super, šaty super. Ty si proste celá super. :)

    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť