streda, 2. júla 2014

MARBLE chic


Už v prvých príspevkoch, po vzniku tohto blogu, som písala ako milujem prírodu a všetko v nej.
A ako budúci dizajnér veľmi rada čerpám z prírodných motívov, či už pri mojej tvorbe alebo si často krát vyberám produkty podvedome podľa tohto.
Prírodné vzory sú mi veľmi blízke.

MRAMOR- mi pripomína vlny, rozbúrené neskrotné more :)


.....................

Veľmi ma zaujala myšlienka, ktorú som uvidela na fashion prehliadkach, časopisoch.
Neskôr aj u nás, v Zare.




Úplne ma zaujal jeden šikovný umelec, ktorý z mramoru vytesal kusy oblečenia.
-------- TU --------

....................


Možno už chápete, po prečítaní, prečo milujem tú našu barákovú ošarpanú stenu :)






Mám na sebe:
CROP top/ som si urobila z ex body- GATE
Sukňa  MARBLE- ZARA
Kabelka ZARA
Šlapky H&M
Čelenka vlastná výroba
Náhrdelník som dostala od jednej zlatej holky, Lenky V. čím jej chcem aj veľmi pekne poďakovať :)






                                                                                              Vaša     M  e  R  R  Y :)










14 komentárov:

  1. ta sukně je fájn, vypadá dost dobře a sluší ti :) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vzor je naozaj nádherný ♥ Taktiež milujem prírodu ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá sukňa je krásna a vlastne celý outfit je dobrý, ale tá mašličko-čelenka mi tam nesedí..
    Uberá mi to na celom dojme... ale inak si krásna a kabelka je tiež (y) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten top je bombový. Taká mojkacia látka :)


    lifeloveZAZA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný print :-) Dokonalý outfit :-) tá sukňa je bohovská!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi si chuducka!!!!! :)
    schudla si?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. (oh nie ze by si predtym nebola ale teraz si ako palicka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mafin môj zlatý, ani po pravde netuším, ja mám stále pocit, že mám mišelina všade :D skôr som len začala viac zdravo papať a piť veľa čistej vody :) A Melis je oveľa viac chudá a ty tiež :)

      Odstrániť
  8. mramor je aj zo slova marmara co znamena bud ostrov alebo more, jedno z toho

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné fotky a tak kreativní článek :) Vypadáš krásně :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wow i am so in love with your style!
    the nail design is so impressive, i could do this !
    and i love your skirt WOW, you look amazing
    but with such a great Body you could wear everything!

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť