štvrtok, 25. septembra 2014

SEPTEMBER by my iPhone

PRIŠLO to už aj na mňa- začal mi semester, a teda znamená to návrat do môjho dvojitého života, Bratislava- Nitra.

Našťastie, tieto prvé dni sú také voľnejšie, a tak som si mohla lepšie zvyknúť na nové bývanie, na (pre mňa) novú časť Bratislavy, nových spolubývajúcich, návrat do dvojitého života a hlavne do "dospeláckeho" samostatného života.

V celku slušne som o rozdýchala (predsa je to iný pocit, keď ste tam už tretí rok, ako keď som tam prišla) a ako inak, dopriala som si pár nákupov a oddychu (alebo skôr závislosti na seriáli :-O :D , áno kto sleduje môj INSTA určite vie, o čom je reč :D :D :D ).

Strašne dávno som nerobila post s mojími "random" fotkami, čo sa mi deje v živote, ale bude to asi preto, lebo som nemala Insta a teraz ho už mám a nejak ma to už prirodzene nenapadne.


   



1.- Nákupy, keď mám proste "šťastný deň" 
2.- INSTA selfie, v "pyjama" tričku z novej jesennej kolekcie H&M - láska na prvý pohľad !!!
3.- INSTA selfie, platformovaných botičiek
4.- DOLCE & GABBANA Intimo tričko, orig.




1.- Koláž vecí, H&M taška čierna- dar k narodeninám- pre mňa vážny must have, keďže ja som vždy nabalená. a YSL rúž je raj pre moje pery.
2.- YSL bižu, z ktorých mi určite zhnijú uši, ale tak pre radosť :P :) :D a spomínaný rúž YSL.
3.- V týchto farbách bude moja jeseň :) Čakajte ČOSKORO V NOVOM PRÍSPEVKU !!!!
4.- Moje prvé Cheap Monday vyvýšené rifle.






1.- Môj nový kabát, kt. som si zamilovala len som ho uvidela na vešiaku.
2.- Károvaný béžový BURBERRY šál a chlpatý sveter z minuloročnej zimnej H&M kolekcie, sú proste lásky a aj tohto sezónny hit.
3.- Károvaný klasický čierny dlhý šál
4.- Čipkovaná zavezovacia bra
5.- Bratislavské nákupy, slimky z Pull & Bear, voľný Saténový top H&M, a IKEA stuffs do novej izby.



1.- Keď je táto jeseň taká pojašená a obuť si môžem všetko od orto šlapiek až po čižmy.
2.- IKEA stuffs



A zopár mojích random insta selfies.
Ak chceš viac, folowni si ma na mojom INSTAGRAME .

A toto je bunny mojej spolubývajúcej Mišky, a teda môj nový spolubývajúci.

Say hello to my new little fluffy friend.




A ako trávite tento čarovný septmber vy? :)



Vaša    M  E  R  R  Y.














8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Och, si ty zlatíčko! :3
      Moc si to vážim :)

      Odstrániť
  2. Skvelé fotky! :) Tiež som si dnes kúpila ten karovaný šál a je božský :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsi kráska o tom žádná prosím, prozraď kde jsi sehnala ty platformové botičky? ani nevíš jak je potřebuju haha

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako ta mam sledovať keď máš insta súkrom.
    peelingskinoff.tumblr.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsi nádherná! :O

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť