piatok, 5. septembra 2014

WHITE fox lady

Koniec leta bol úplne jesenný a septembrové dni sú úplne letné.
A preto mi nič nebráni dať si mikinu so skladanou sukňou a platformované sandáky a necítiť sa "divne" pri tých všetkých pohľadoch (veď to poznáte ) :).

Dala som sa do "all white everything" a zas som tým prekvapila sama seba :D .
Užívam si posledné dni pokoja a flákania, kým mi začne semester a môžem sa definitívne zblázniť a úúúú :D :(.









Mám na sebe:
Mikina NY
Skladaná športová sukňa REEBOK
Botičky/ platformované sandálky DIVIDED H&M
Taška/ vrecúško ZARA



INAK,botičky sú na PREDAJ. 
 Ak by ste mali niektorá záujem, píšte, prosím, na môj fcb.






Vaša     M  E  R  R  Y.








8 komentárov:

  1. hi dear!!love your outfit and your blog!!im following you by now! I would be very happy if you could visit mine and follow me back! thanks a lot!

    http://www.fashionizein.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takto sa mi najviac pacis :) cela v bielom

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Celé dokopy sa mi to hrozne páči .... milujem all white !

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milá Merry, páči sa mi tvoj blog a tak som ťa nominovala na Liebster Award Tag...Viem že sa s tým pohráš a budem rada keď sa zapojíš do tohto projektu :) Viac u mňa na blogu http://fairiesandcherries.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééé ďakujem, určite budem pokračovať :)

      Odstrániť