pondelok, 16. marca 2015

All Black PHOTOSHOOTING


Po mojom dosť rušnom víkende, som plná energie, netuším kde sa to vo mne nabralo.
Včera sme "dosekali" posledné zábery z tohto fotenia.
Tak som si povedala, že si dám oddych od školy a niečo hodím sem na blog.

Keďže dobre viete, že doteraz som sa prevažne fotila na blog a posty sama, od dnes to bude inak.
Fotky, budú kvalitnejšie a pevne verím, že si ich aj viac vychutnáte, nakoľko budú prácou Lenky a predsa je to šikula :) .


Fotenie s Lenkou, bolo naozaj na úrovni, veľmi profesionálny prístup a skvelá atmosféra.
Všetko fičalo bez problémov a mňa to neskutočne bavilo.
Nie som moc ten typ, čo sa vie postaviť pred objektív bez problémov, práveže naopak, aj keď tak vraj nepôsobím, hanbím sa jak cvok :D.
Avšak pri týchto sériach fotení som dokázala byť sama sebou aj pred objektívom a mať z toho radosť.

Fotky, ktoré dole nižšie uvidíte sú zo série, ktoré boli ležérne a robené mne priamo na mieru - môj štýl, ležérnosť, čierna, veľa čiernej, streetstyle. Fotky na taký "random fashion post".

Ja som z nich nadšená !

Veď posúďte sami.









Fotograf: Lenka
Vizážistka: Saška 
Obrovské ĎAKUJEM patrí týmto dvom sjupr ženám.





Mám na sebe : Sveter & Oversize tričko - H&M
                         Slimfit nohavice - MANGO
                         Sneakers & ponožky - ADIDAS
                         Batôžtek - Dear Friends









Som zvedavá na reakcie :).
   




                                                                                                       Vaša        M  E  R  R  Y.







5 komentárov: