streda, 25. marca 2015

On the ROOF


on the ROOF,
ma vrátilo tak spätne do čias, kedy som s bandou chalanov lozila po strechách bytoviek, škôl a všetkého kde sa dalo vyliezť na našom sídlisku.

Deň pred tým mi kamarát oprášil spomienky, že vlastne existuje takáto super strecha v Nitre.
Nadchla ma a Lenku tiež. Nebolo, čo viac riešiť. Láska jak prase, hehe :) .


V nedeľu sme sa tešili, že bude krásne slnečné počasie na fotenie.
Avšak vôbec!
Slnko sa na nás urazilo alebo malo opicu, proste ani za toho ..., nevyšlo.
Ale má odpustené, keď si ich teraz spätne pozerám, dobre, že nevyšlo.. tie zábery majú väčšiu hĺbku a vážne sa mi páčia, aj keď sme skoro zamrzli z toho vetriska, brr.



Keďže nedbalosť, tmavosť a občas možno trošku provokatívnosť je taká moja svätá trojica, stavila som na ňu aj v tomto outfite.












Osobne ma ohromila najviac táto B&W foto za sklom.
Úplne a prosto  ma vystihuje :)





Za fotografie opäť a znova ďakujem mojej skvelej L E N K E .

Na sebe mám:
  • Krivák MANGO
  • Oversized tričko H&M
  • Dlhorukávový nátelník H&M
  • Slimfit nohavice H&M
  • CONVERSE tenisky
  • Taška ZARA
  • Šál AMISU




A ako vy, aj vy ste robili "zlobu", ako ja?
Mne to v určitom zmysle asi stále zostalo :).




                                                        


                                                                                                           Vaša  M  E  R  R  Y.





















5 komentárov: