pondelok, 26. októbra 2015

It´s ALL ABOUT LOVE



"Čím viac spoznávam ľudí, tým viac mám rád psy." / Ernest Hamingway




Poslednou dobou mám pocit, akoby sa z ľudí vytratil cit, emócie, láska, všetko to, čo z nás robilo úžasných ľudí... a sme len ľudia. Viac sa ľudí stránim, viac im neverím, viac sa ich bojím, viac ich nemám rada... A pritom ani nechcem. Ide to tak automaticky, samé od seba, podvedome.

A preto sa osobne snažím robiť veci nezištne a pre môj dobrý pocit, nič neočakávam.
A ešte o to viac, že vidím v akom svete žijeme.

Myslím, že nikto z nás nie je tak zamestnaný, aby nemohol urobiť každý deň niekomu radosť.
A ja pevne verím, že časom každý jeden z nás dozrie do tohto názoru a bude sa podľa toho aj správať.


....



Každý z nás potrebuje pomoc a každý z nás vie pomôcť.
Rovnako je to aj pri zvieratkách.
Nie sú žiadna vec, kt. vlastníme ani hračky. Sú to živé bytosti. Je jedno, či je to psík, mačka, korytnačka, delfín, slon, ... Zaslúžia si aby sme ich rešpektovali, chovali sa k nim s úctou a milovali ich. 

Najviac na svete milujem zvieratá. Pre mňa sú zvieratá, čosi ako čarovné nemé bytosti, kt. si nesmierne cením. Od útleho detstva som vďaka ocinovi vyrastala v blízkosti zvierat a neustále som domov niečo nosila a starala sa o to. Nespávala som, kŕmila ich, nič mi nerobilo problém pre ne urobiť, proste som cítila, že to tak má byť, že to mám robiť.
A preto, keď ma holky oslovili s týmto nápadom, neváhala som ani stotinu sekundy.


S holkami sme sa vybrali niekoľko dní dozadu do Piešťanského útulku : Viac úsmevov a úplne úprimne vám poviem, že aj napriek otrasnému počasiu a mojim horúčkam som chcela spoločne s holkami, niekomu urobiť radosť a ja myslím, že sa nám to aspoň čiastočne podarilo. A samozrejme ja som bola šťastná tiež. No, kto by aj nebol pri tých nemých zlatíčkach :), ktoré sa až triasli od radosti, že ich čo i len pohladíte.
Absolútne mi nevadilo, že som celá zamazaná štruktúrou bahnových ťapiek od psíkov, že mi je zima a zle, pretože takú radosť, ako som prežívala s nimi som nezažila od detských čias.
Takú tú pravú a ničím nemaskovanú a hlavne, nefalšovanú radosť a lásku.


Mimo toho sme chceli spropagovať hlavne psíkov, ktorí čakajú na adopciu. A možno to týmto spôsobom trošku urýchliť, veď kto by chcel čakať na pohladenie, či lásku tak dlho?





I. Prvým je- pre mňa láska na prvý pohlad maličký
     KATANO

Šteniatko je psík. Je to malá hravá a veselá kôpka. Je všade, kde sa niečo deje a rozhodne sa nebojí. Rád sa hrá s ostatnými pískmi. Bohužial, psík sa vrátil z adopcie, nakoľko sa našiel pôvodný stratený psík v rodine a maličkého veľmi neznesie...


- Id : 3741

- Rasa : Kríženec
- Vek : 5 mesiacov- Výška/váha : 38 cm/4,8 kg
- Kastrácia : Nie- Znášanlivosť s mačkami : Nie











Pokračujeme JUCKOU (vľavo),



Jucka, je fenka. Je to ešte šteniatko. Je prítulná a hravá. Taký malý roztomilý uzlík, ako Katano.




- Id : 3755

- Rasa : Kríženec jazvečíka
- Vek : 7 mesiacov- Výška/váha : 38 cm/5,5 kg
- Kastrácia : Nie- Znášanlivosť s mačkami : Nie






III. Nasleduje najmilší psík, fenka RYŠKA

Smutná fenka po šteniatkach ...
Je to najzlatší psík, je milučká a prítulná. S ostatnými psíkmi sa znesie, je nenáročná a vďačná, neuveriteľne vďačná. Úplné zlatíčko. Dožaduje sa stále pohladenia, je vhodná i do bytu, vyžaduje veľa lásky, ktorú vám stonásobne oplatí. 


- Id : 3686
- Rasa : Kríženec
- Vek : 2,3 rokov- Výška/váha : 46 cm/9 kg
- Kastrácia : Ano- Znášanlivosť s mačkami : Nie






IV. Na fotkách je soločne s Ryškou aj RASŤA

Plachšia fenka RASŤA, dobre si rozumie s personálom útulku, k cudzím je trošku nedôveršivá, ale časom sa osmelila :), čo je vidno aj na fotkách.
Inak je to nesmierne zlatíčko :)



- Id : 3651

- Rasa : Kríženec
- Vek : 5,4 rokov- Výška/váha : 38 cm/6 kg
- Kastrácia : Ano- Znášanlivosť s mačkami : Nie











V.  Ďaľším krásavcom je psík NILO

Malý milučký biely psík Nilo je besnotka ale je prítulný, nedávno aj ostrihaný fešák, čaká nedočkavo na svojho nového majiteľa, nepohrdne ani majiteľkou ;)


- Id : 3771

- Rasa : maltézsky psík
- Vek : 2,5 rokov- Výška/váha : 30 cm/5,2 kg
- Kastrácia : Ano- Znášanlivosť s mačkami : Nie






VI. Fenka s krásnym menom ASIMA


Inteligentná fenka kríženca. Môžete sa s ňou porozprávať. Je veľmi milučká, avšak trošku vyplašená. Ale nechá sa hladkať aj hodiny. Je to taký ňuňáčik. :3


- Id : 3775

- Rasa : Kríženec
- Vek : 2,1 rokov- Výška/váha : 43 cm/12,6 kg
- Kastrácia : Ano- Znášanlivosť s mačkami : Nie





VII.  Fenka ARLIN, je nádherný anglický buldog

Túto fenku, jendoducho musí človek milovať. Úplne sa túli, mazná, vyvaluje a čaká na hladkanie a popri tom vám bude krásne funieť. Juj :3   Raj pre uši.

Táto fenka si prešla veľkým peklom a rozhodne si zaslúži všetkú lásku sveta a určite vám ju niekoľkonásobne vráti, to vám garantujem.


- Id : 3696

- Rasa : anglický buldog
- Vek : 2,8 rokov- Výška/váha : 35 cm/14,60 kg
- Kastrácia : Nie- Znášanlivosť s mačkami : Nie










VIII.  Ďaľším krásavcom s krásnym úsmevom je DIGIT

Tento psík je veľký papkáč a maznák, ideálny na vykotenie sa ku gauču pokojne aj k romantickému filmu, ak máte pukance. ;) nepohrdne ani sci-fi. Najlepší spoločník ever.
Maximálne spokojný psík, ktorého musíte milovať.




A najbesnejší bratia HEJO & HAJO

Ako, si unudený životom a nič ťa nebaví? Tak mám na to liek. Ber tieto dva krásne tvory a zaručene zmeníš názor a naučia ťa, čo je to milovať život ;) 
Úplné lásky, ktoré nemajú nikdy dosť.



- Id : 3767

- Rasa : Jazvečík
- Vek : 5 mesiacov- Výška/váha : 30 cm/6,4 kg
- Kastrácia : Nie- Znášanlivosť s mačkami : Nie

Trošku sme sa hryzkali, šak čo. Sranda musí byť, čo tam po modrinkách <3

  
Maznáči. S Ivet sme im nevedeli odolať. 









A bohužiaľ, je tam ešte obrovské množstvo psíkov, ktorý oddane čakajú na svojich anjelov, ktorí im dožičia lásku akú si zaslúžia. 







Ak si psíka nemôžete adoptovať, čo si je treba samozrejme vopred dôkladne premyslieť a prevziať patričnú zodpovednosť, môžete psíkov si prísť pohladkať, vyvenčiť.
Rovnako im priniesť nejakú dobrú mlsku, deky, misky, čokoľvek- útulok a ani psíkovia nepohrdnú ničím a odvďačia sa vám.
Taktiež, môžete útulok podporiť kúpou niečoho, čo sa vám páči na AUKCII.



Touto cestou chcem v mene mňa a holiek poďakovať útulku v Piešťanoch za ich oddanú prácu a lásku a rovnako aj dobrovoľníkom a patrónom.



Dúfam... Nie! Ja verím, že takýchto ľudí je viac medzi nami .

A každému takto virtuálne, ale úprimne od srdca ďakujem.








útulok Viac úsmevov:






models: Merry Papová & Iveta Horváthová
BLOG: donna Iveh 


fotograf: Alexandra Hrašková















Vaša  M  E  R  R  Y










3 komentáre:

  1. Krásny članok vrátil ma do doby ked som mal aj ja psíka ( fenku bigla ) bohužiaľ vo veku 2.5 r zomrela na vnútorne krvácanie po nehode s autom :( doteraz ju mam v srdci a nikdy odtiaľ nezmizne navždy to bude moj psík su to naozaj zlaticka ktoré ti dôkazu opätovať lásku ktorú im dávaš . Podporuje a držím palce ✌🏻

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš nejake rozstrapkané tie gate na spodku ale to nevadi

    OdpovedaťOdstrániť