sobota, 23. januára 2016

Tubular Runner ADIDAS X MARBLE pattern


Tubular ADIDAS X MARBLE pattern


Láska na prvý pohľad pre mňa .

Všetci, čo ma poznajú vedia, že milujem mramorový motív.
Bola by som schopná, mať všetko z mramoru. Či už čierneho alebo bieleho.
Taktiež, všetci vedia, že som zástankyňou skôr tenisiek, ako ihličiek (áno, áno, raz sa to budem musieť naučiť- ale nie dnes! :D )

Pre mňa, ako aj v staroveku,ale aj stredoveku a vlastne rovnako aj v dnešnej dobe, je mramor symbol luxusu a honosného materiálu.

Adidas Originals, prišiel s luxusnou a exkluzívnou novinkou Tubular runner pre ženy/ alebo aj chlapov s malými nohami/ 😅✌🏻️
Tieto sneakers, sú pre mňa úplne najkrajšia kombinácia tohto druhu Tubular od Adidas Originals.
Sú úžasne pohodlné, či už na bežné nosenie alebo behanie.
Tomuto extra spojeniu, som jednoducho nedokázala odolať.


(ešte aj môj DESIGN MANUAL s nimi ladí)




Sú proste úžasné.
Veď posúďte sami.







WHITE Tubular Runner X marble





.
.



<3




.
.
.


BLACK Tubular Runner X marble








.
.
.

Za sneakers ďakujem ROOFTOP Shop-u,
kde nájdete veľa masívne krásnych sneakers,
 ale aj graffiti sprejov a všemožných street potrieb.

Učite pozrite e-shop alebo zbehnite za chalanmi, sú super a ochotní
 a urobte si radosť :)

.
.
.
Za fotografie ďakujem mojej sesterskej polovičke GABS :)
Makro fotografie sú moje.

                                                                   Vaša  M  E  R  R  Y.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára