pondelok, 16. januára 2017

(Moje) Každodenné líčenie

AHOJTE


Uf, ako sledujem, je to už pomaly rok, čo som sem pridala posledný článok.
Dnes sa to však zmení a preberiem k životu svoj "Sleeping Beauty blog".

Tešíte sa?





Jedného pekného dňa prišiel.  Nastal ten osudový deň, kedy som aj ja, žena, ktorá poznala len make- up, špirálu a ceruzku na obočie, podľahla "čaru" make-up umenia.

Ok, nepovažujem sa v tejto sfére za umelca, skôr za každodenného konzumenta, ktorý malovátka, tak povediac, nutne potrebuje k prežitiu.

Pochopila som, že je úplne v poriadku, raz za čas urobiť zo seba "bábiku" a inokedy staviť na prirodzenosť.

Ponúkam krátke video, môjho denno- denného "nutne potrebného" líčenia sa.






Make-up na moju komplikovanú pleť používam Revolon colorstay, pod ktorý dávam olejček z ruže od Alverde, na problematické partie u mňa je to okolie obočia, nosa.
Nanášam tekutý rozjasňovač Liquid illuminator od NYX, pod okolie očí, nos, bradu a stred čela.
Kontúrujem úžasnou paletkou od Revolution make-up.
Na oči som použila Miss Sporty zlatistú ceruzku.
Na kútiky očí som použila Naked 2 paletku a Glitter pigment od NYX.
Na pery som použila znova olejček z ruže od Alverde a neskôr nane naniesla 
nude odtieň, Soft matte od NYX.









V ďaľších príspevkoch budem postupne vybalovať darčekový balíček od Pupa Milano.
Nenechajte si to újsť!







Vaša   M  E  R  R  Y.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára