štvrtok, 19. januára 2017

PUPA Milano METTALIC MATT lak na nechty


Ahojte.

V predchádzajúcom článku som Vám spomínala, že budem postupne rozbalovať balíček od Pupa Milano. Dnes sa ponesieme ma cukríko- orgovánovom obláčiku.



Prvým z vybraných produktov bol :

lak na nechty- Mettalic Matt 
odtieň 02 
"Lady Lilac"

💅



Tento lak je v nezvyčajnej kombinácii matného povrchu s perleťovým až trblietavým efektom. Myslím, že veľmi elegantná kombinácia.

...

Úprimne prehlasujem, nie som moc zástanca fialovej farby, na hocičom, netýka sa to len beauty sveta. Ale tento lila odtieň v trblietajúco sa matnej kombinácii mi absolútne neprekáža. Je príjemný a nevadí môjmu oku. Občas sa mi zazdá, akoby je šedkastý (možno to bude tým 😅).

Lakov od Pupa mám niekoľko. A som s nimi veľmi spokojná. Veľmi dobre sa nanášajú, pomerne rýchlo schnú ( čo ja osobne, som moc rada, lebo nikdy nemám dosť nervov a času počkať kým mi lak 100% zaschne 😑, proste vždy niečo zapaplem🙈 ).

Osobne veľmi preferujem ich plochý maxi aplikátor Big Brush so 400 kusmi zaoblených štetiniek, vďaka ktorému nechty rýchlo a pekne nalakujem.

Jediná vec, čo mi možno vadí a možno ani nie, je že je veľmi maličký 5ml. Ale ako vravím, ja tie laky aj tak nikdy neminiem komplet, takže, 5 ml je postačujúcich.

Laky sa vyrábajú v 12 veľmi príjemných variantoch. Takže myslím, že ešte po nejakom v dohladnej dobe siahnem. A myslím, že by ste mali aj vy, pretože je to skutočne dobrá voľba za príjemných necelých 5 eur. Viac variant nájdete TU.

....


Tu je na porovnanie položený na ružovkastej farbe.
Nie je tam veľmi veľký paletový rozdiel.


Na nechtoch pôsobí skutočne príjmemne a jemne.







Vaša  M E R R Y.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára